بهترین عسل ایران

فروش عسل طبیعی و آزمایش شده بصورت جزیی و کلی وسایر محصولات زنبور عسل به تمام کشور سید محمد موسوی09129561459

بهترین عسل ایران

بهترین عسل ایران

فروش عسل طبیعی و آزمایش شده بصورت جزیی و کلی وسایر محصولات زنبور عسل به تمام کشور سید محمد موسوی09129561459

سوره نحل آیات 68 و 69 از قران کریم


وَ أَوْحى رَبُّکَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِی مِنَ الْجِبالِ بُیُوتاً وَ مِنَ الشَّجَرِ وَ مِمّا یَعْرِشُونَ
ثُمَّ کُلِی مِنْ کُلِّ الثَّمَراتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلاً یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِها شَرابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوانُهُ فِیهِ شِفاءٌ لِلنّاسِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَةً لِقَوْم یَتَفَکَّرُونَ

ترجمه:
68 ـ و پروردگار تو به زنبور عسل «وحى» و (الهام غریزى) نمود که: «از کوهها و درختان و داربستهائى که مردم مى سازند، خانه هائى برگزین!.
69 ـ سپس از تمام ثمرات (و شیره گلها) بخور و راههائى را که پروردگارت براى تو تعیین کرده است، به راحتى بپیما»، از درون شکم آنها، نوشیدنى با رنگهاى مختلف خارج مى شود که در آن، شفا براى مردم است; به یقین در این امر، نشانه روشنى است براى جمعیتى که مى اندیشند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
اگ -->

استفاده زنبور عسل از ژل رویال

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

استفاده زنبور عسل از ژل رویال

 

ژل رویال براى تغذیۀ لاروهاى کارگر در دو روز اول رشد آنها و لاروهاى ملکه به مدت 5 روز بکار مى‌رود. لاروهاى ملکه برخلاف لاروهاى کارگر که از سومین روز به بعد، به آنها مواد غذایى متنوعى (عسل + \آب + \گردۀ گل) داده مى‌شود، غیر از ژل رویال مادۀ غذایى دیگرى را نمى‌شناسند.

بنابراین، آیا ژل رویال ماده‌اى است که رشد تخمک‌ها را در ملکه امکان‌پذیر مى‌سازد؟ و آیا توقف تغذیه با ژل رویال است که یک لارو را محکوم به کارگر شدن مى‌کند؟ این قانون عجیب کندو و یک تحول فیزیولوژیکى اسرارآمیز و نامکشوف است.

لاروى که تنها از ژل رویال تغذیه مى‌کند، در عرض 5 روز وزن اولیه‌اش 1250 بار افزایش پیدا مى‌کند و این رقم خارق‌العاده‌اى است. باید پذیرفت که ژل رویال مادۀ غذایى است که به صورت استثنایى غنى، بوده و مى‌توان وزن را این چنین افزایش دهد. ژل رویال همچنین مادۀ غذایى انحصارى ملکه براى تمام طول عمرش مى‌باشد. مى‌دانیم که مدت عمر ملکه حدود 5 سال است در حالى که یک کارگر تنها 6 هفته عمر مى‌کند. زندگى ملکه به تخمگذارى مى‌گذرد و این کار کوچکى نیست. ملکه، عمر طولانى خود را مدیون تغذیه انحصارى از ژل رویال است. و این مسأله، اساس و پایه‌اى براى اهمیت و ارزش درمانى ژل رویال است.

  • سید محمد موسوی 09129561459

ژل رویال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی