بهترین عسل ایران

فروش عسل طبیعی و آزمایش شده بصورت جزیی و کلی وسایر محصولات زنبور عسل به تمام کشور سید محمد موسوی09129561459

بهترین عسل ایران

بهترین عسل ایران

فروش عسل طبیعی و آزمایش شده بصورت جزیی و کلی وسایر محصولات زنبور عسل به تمام کشور سید محمد موسوی09129561459

سوره نحل آیات 68 و 69 از قران کریم


وَ أَوْحى رَبُّکَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِی مِنَ الْجِبالِ بُیُوتاً وَ مِنَ الشَّجَرِ وَ مِمّا یَعْرِشُونَ
ثُمَّ کُلِی مِنْ کُلِّ الثَّمَراتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلاً یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِها شَرابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوانُهُ فِیهِ شِفاءٌ لِلنّاسِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَةً لِقَوْم یَتَفَکَّرُونَ

ترجمه:
68 ـ و پروردگار تو به زنبور عسل «وحى» و (الهام غریزى) نمود که: «از کوهها و درختان و داربستهائى که مردم مى سازند، خانه هائى برگزین!.
69 ـ سپس از تمام ثمرات (و شیره گلها) بخور و راههائى را که پروردگارت براى تو تعیین کرده است، به راحتى بپیما»، از درون شکم آنها، نوشیدنى با رنگهاى مختلف خارج مى شود که در آن، شفا براى مردم است; به یقین در این امر، نشانه روشنى است براى جمعیتى که مى اندیشند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
اگ -->

ژل رویال و خواص درمانى آن

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

 ژل رویال و خواص درمانى آن

 داستان شگفت اعجاز ژل رویال

 

در دوازدهم فوریه‌ى سال 1954 پاپ‌پى دوازدهم در حال احتضار بود. در کنار بستر وى گروهى از بزرگترین متخصصین دنیا گرد آمده بودند که هر یک به نوبه‌ى خود سعى و تلاش فراوانى کرده و هیچ گونه نتیجه‌اى نگرفته بودند. آن‌ها تمام ذخایر دارویى و فنون خاص خود را به کار برده بودند، ولى باز هم پاپ در حال مرگ بود. او که دیگر به صورت اسکلتى در آمده بود، با فرو بردن کمترین مقدار از موادغذایى آن را بالا آورده و نمى‌توانست حتى یک جرعه آب را در معده‌ى خود نگاه دارد. بدن او بر اثر بحران‌هاى سکسکه که دائماً به آن‌ها دچار مى‌شد در هم شکسته بود. او با هر سرفه خون بالا مى‌آورد و تنها با تزریقاتى که مرگ وى را به تأخیر مى‌انداختند زنده باقى مانده بود. پزشکان ناچاراً در مقابل مرگ وى تسلیم شده بودند.

در دوازدهم فوریه‌ى 1954، واتیکان شخص دیگرى را به کنار پاپ فرا مى‌خواند.

نام این شخص پروفسور پل نیهانس و از پیشگامان درمان سلولى، جوان‌سازى و درمان پیرى بود.

پل نیهانس شخصیتى شناخته شده بود که در ساحل دریاچه‌ى لمان سوئیس در کلینیک لوکس و پیشرفته‌ى خود به نام «مرغزار» زندگى مى‌کرد. کلینیکى که مهم‌ترین شخصیت‌هاى سیاسى و فرهنگى نظیر رؤساى دولت‌ها، نویسنده‌ها، نقاشان و هنرمندان معروف، میلیاردرها و غیره را مى‌پذیرفت. این‌ها افرادى هستند که نمى‌خواهند پیر شوند و سلول‌درمانى پروفسور نیهانس به آن‌ها امکان بازیابى یک جوانى تازه را مى‌دهد.

 

به خاطر یک اقدام باورنکردنى که موجب نجات زنى شد که بر اثر اشتباه یک جراح جوان در لوزان محکوم به مرگ شده بود، نام پل نیهانس در تاریخ علم پزشکى ثبت شده است. این جراح در هنگام عمل جراحى گواتر، اشتباهاً غدد پاراتیروئید بیمار را نیز برداشته بود (چهار غده‌ى کوچک بیضوى که نقش‌حیاتى‌دربدن داشته و نسبت کلسیم را در خون تنظیم مى‌کنند) و بیمار پس از عمل با دچارشدن به تشنج عضلانى به حال مرگ افتاد.

پزشکى که مرتکب این اشتباه شده بود، یکى از همکارانش یعنى پل نیهانس را مطلع ساخت. پروفسور با هوشیارى کامل در مورد اورژانس بودن وضعیت به کشتارگاه رفته و غدد پاراتیروئید یک گوسفند رابرداشت. سپس آن را قطعه‌قطعه و پودر کرد و آن را از طریق یک سرم فیزیولوژیک به محل جراحى تزریق کرد و بدین ترتیب، بیمار نجات پیدا کرد و نیهانس سابقه‌ى بسیار درخشانى از خود بر جاى گذاشت.

پل نیهانس دو ماه نزد پاپ‌پى دوازدهم باقى ماند. در طول این مدت حال پاپ روز به روز بهبود یافت. خون‌ریزى‌ها و سکسکه‌هاى او متوقف شد و به‌تدریج او نیرو گرفته و با آغاز غذاخوردن، وزن وى نیز به‌حال عادى بازگشت. هنگامى که نیهانس در اواسط ماه آوریل به سوئیس بازگشت، پاپ تمام فعالیت‌هاى خود را آغاز کرده بود و ماه‌ها پس از معالجه‌ى نیهانس نیز کار و فعالیت شدیدى انجام مى‌داد.

اما نیهانس چه روش درمانى را در پیش گرفته بود؟ در سال 1954 سؤالات زیادى در محافل پزشکى در رابطه با روش درمانى که نیهانس براى درمان پاپ به‌کار برده بود دور مى‌زد. و مثل همیشه، این مرد اسرارآمیز هیچ نکته‌اى از روش خود را فاش نکرد. طبیعتاً فرضیه‌هاى متعددى در این مورد ارائه مى‌شد.

از میان این فرضیه‌ها، مطبوعات جهان با اصرار زیاد از مصرف ژل رویال نام مى‌بردند.

این خبر سؤالى را براى ما مطرح مى‌سازد: اگر این واقعیت دارد که پل نیهانس براى نجات پاپ از ژل رویال استفاده کرده است، خواص این عنصر چیست و ما در مورد کاربردهاى درمانى آن چه مى‌دانیم‌؟ تلاش براى یافتن پاسخ، ما را واداشت تا مجموعه‌ى تولیدات کندو یعنى عسل، گرده‌ى گل، ژل رویال و برّه موم را در یک مقاله‌ى مستقل مورد بررسى قرار دهیم. بررسى و مطالعه‌ى این مقاله بسیار جالب است زیرا ما چیزهاى زیادى را باید از زنبورها یاد بگیریم. یک کندو بى‌تردید زمینه‌ى سرمایه‌گذارى اقتصادى بسیار سودمندى است، در حالى که هم‌چنان براى سلامتى همه‌ى افراد بشر نیز خیلى مفید است.

  • سید محمد موسوی 09129561459

بره موم

ژل رویال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی